Idąc za trendem "bezdotykowości", charakterystycznym dla czasów pandemii, nasza firma opracowała nowy produkt - bezdotykowy punkt odbioru. Ten rozwój może być wykorzystywany przez większość firm świadczących usługi dostawy. Mają one możliwość przekazywania produktów klientowi bez bezpośredniego kontaktu, tworząc tym samym bezpieczne warunki dla klienta. Korzystanie z bezdotykowego punktu odbioru pozwala na zautomatyzowanie działalności biznesowej, umożliwiając pracę całodobową i eliminując udział pracowników.
Za pomocą punktu odbioru można przekazywać klientowi jedzenie z restauracji, produkty spożywcze, kosmetyki, leki, niestandardowe przedmioty i wiele innych. Ważnym atutem tego urządzenia jest możliwość integracji z CRM oraz pracy za pomocą aplikacji.
Jak to działa?
Umieszczasz towar lub produkt w komórce, a następnie klient otrzymuje powiadomienie, że jego zamówienie jest gotowe. Osoba ma możliwość odebrania zamówienia w dogodnym dla siebie czasie.