Tak daleko nasze szafy jeszcze nie wpaść. Droga była nie tylko dalekiej, ale i trudne. Musiałem
dość потруситься, tak i brak snu był wściekły.
A wszystko zaczęło się od tego, że klient nieustannie nękani cyklu. Standardowa sytuacja, gdy
klient składa realizacja zamówienia, aż do ostatniego, a potem dzwoni prawie codziennie z
pytaniem: "co tam?".
Chociaż wierzcie mi, od tego wydania maszyny szybciej nie działa, tak i dostawcy szybciej akcesoria nie dostarczają, i u pracowników druga para rąk się nie wyrasta, żeby zbierać przechowalnia szybko. Sprawdzone!
Nie jest to pierwszy rok pracy. Dlatego ogromna prośba, rób zawsze zamówienie z wyprzedzeniem, aby u nas był czas zebrać automatykę, uprzednio sprawdzając wszystkie elementy. Trzeba mieć czas, aby przetestować wszystkie urządzenia, wybrać sposób dostawy. Zwłaszcza, jeśli vending sprzęt wyjeżdża za granicę.
Zapas czasu musi być przynajmniej 3-4 tygodnie na przejściu kontroli celnej i odszkodowania czasu
spędzonego na siły wyższej sytuacji.
Oto i ten zamówienia zatrzymał się na granicy.Z powodów politycznych i ciągłych zmian warunków
przejścia towarów przez granicę.
Automatyczne kamery przechowywania początkowo zatrzymany na jednej granicy na całe trzy tygodnie.
Następnie możemy niepowodzeniem sprowadzony samochód z strefy buforowej (cały czas musiał żyć w
aucie).A kiedy jedziemy przez inną granicę nasze kamery przechowywania sprawdzali jeszcze 2
tygodnie.
Dużo czasu, sił i pieniędzy stracił na granicach.
W końcu zamówienie zostało dostarczone. My na własny koszt przeprowadzili rekonstrukcję
uszkodzonych w drodze obudów. Zrobili start-uruchomienie pod klucz. Instrukcja terminalu zostało
dość. Oni nie spodziewali się uzyskać вокзальные przechowalni z komputerowym nadzieniem takiego
poziomu.